پس از ثبت سایت در گوگل چه کاری انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : افتخاری

3- به کار گیری از Google Analytics  ابزار سئو   برای معرفی وبسایت به گوگل
نحوه دیگری که بسیار معمولی نیز است استعمال از حساب گوگل آنالیتیک برای تثبیت وب سایت در گوگل و تایید نام و نشان شماست. در حالتی که از آمارگیر گوگل آنالیتیکز برای وب سایت خویش به کارگیری می‌کنید و کد مرتبط با آن در تارنما شما جای دارد قادر است با تعیین آیتم Google Analytics و فشار دادن دکمه Verify خیلی سریع نام‌و‌نشان خویش را تایید فرمائید. اما صرفا اگر تثبیت وب سایت در گوگل وبمستر انجام می گردد که حساب آنالیتیکز خویش را نیز با همین نشانی Gmail ساخته باشید.

تایید نام و نشان وب سایت در گوگل سرچ کنسول با به کارگیری از google analytics

اعتنا فرمائید که در شکل حذف کد مرتبط با آمارگیر گوگل از وب سایت شما دسترسی به پنل سرچ کنسول نیز انقطاع شود.

در‌این مرحله شما عمل تثبیت تارنما در گوگل و تایید نام‌و‌نشان را به خیر و خوبی انجام داده اید، مهم‌ترین فرایند پس از این عمل معرفی نقشه وبسایت به گوگل
و رئیس پوشه Robots.txt خواهند بود.

بعداز تثبیت وب سایت در گوگل چه کاری انجام دهیم؟
معرفی وب سایت به گوگل او‌لین گام شما در رئیس آن خواهد بود. از اینجا به آنگاه ابزار گوگل وبمستر تجهیزات بخش اعظمی برای بهبود موقعیت seo و تحلیل بر کارایی آن در مشت شما قرار می دهد. یکی‌از ابزارهای کارآمد در‌این پنل URL Inspection میباشد که به شما اذن می دهد مهم ترین صفحه ها وب سایت را به گوگل معرفی کرده و سرعت ایندکس آن ها را ارتقاء دهید.

با این عمل ربات های گوگل به‌سرعت صفحه ها شما‌را محاسبه و ایندکس خواهند کرد. علاوه برآن می‌توانید با معرفی نقشه وب سایت خویش به گوگل همه صفحه ها اصلی تارنما را به طور یک فولدر XML در مشت گوگل قرار دهید تا بازه زمانی مراجعه به وب سایت شما بداند که دقیقا کدام صفحه های تازه می‌باشند و یا این که نیاز به ارزیابی دوباره دارا هستند.

گوگل سرچ کنسول را میتوان یک باکس ابزار گرانبها برای رئیس وب سایت دانست. شناخت با کل تجهیزات و استعمال درست از آن ها نقش بسیار مهمی در مراقبت تندرست وبسایت و کسب مقام بهتر خواهد داشت. برای یادگیری این ابزار قوی می توانید در کارخانه حضوری فراگیری گوگل سرچ کنسول که به وسیله آکادمی برگزار می گردد کمپانی فرمائید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: